Izgalmas
előadások, profi szakemberektől, HR, PR, szervezetfejlesztés, vevőszerzés és
értékesítés témakörben az online marketing szemüvegén keresztül. Erre
számíthatnak azok, akik május 23-án ellátogatnak a III. Big Marketing Day
konferenciára.
Számos
vállalkozás küzd azzal napi szinten, hogy az online csatornák színes
palettáját, a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni az üzleti céljai
elérése érdekében. A mai felgyorsult világban folyamatosan változnak a
fogyasztói szokások nem csak a vásárlásban, hanem az online platformok
fogyasztásában is. Az y generáció tagjai
már javában fizetőképes kereslettel rendelkeznek, és játszi könnyedséggel
vásárolják meg a kiszemelt terméket vagy szolgáltatást az online felületeken
keresztül, míg az x generáció csak az
információt szerzi meg az internet segítségével de a vásárlásaik többségét még
offline környezetben hajtja végre. Nem mehetünk el azonban a z generáció mellett sem, akik már tizenéves korban a legnagyobb
videómegosztó és közösségi oldalak befolyása alatt állnak, így az ő
vásárlási preferencia rendszerük is elkezdett kialakulni az online térben.
Fontos tehát, hogy bemutassuk a régióban működő cégek számára az aktuális marketing piaci trendeket, fogyasztói szokásokat és segítsük a dél-dunántúli kkv-k és multinacionális vállalkozások marketingjének erősítését.
A
konferenciaelőadói és programja a
vállalkozások számára kifejezetten hasznosnak ígérkezik. „A generációk változó fogyasztói magatartása”
címmel egy igazán izgalmas előadással készül Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi
Tudományegyetem elismert tanára is, aki szerint „a fogyasztói magatartástrendek
hatására folyamatosan alakul a fogyasztók magatartása, amely folyamat a
generációkat eltérően érinti meg. A bekövetkezett változások egyre újabb
alkalmazkodást kívánnak meg a piacok szereplőitől, ezért nagy figyelem fordul
napjainkban a vásárlói csoportok, a trendek és a generációk irányába is.” –
ajánlotta előadását Törőcsik Mária, aki előadásában kitér majd a nagyobb ívű
változások kiváltóira, valamint a fogyasztói típusok jellemzőit is bemutatja a
résztvevőknek.
A
magas színvonalú szakmai programhoz adja tudását Vas Dóra, PR szakértő, kríziskommunikációs
szaktanácsadó, a MatrixPr Kft. tulajdonosa, aki a „Generációváltás kihívásai a kríziskommunikációban” címmel tart előadást a
konferencián, aminek keretein belül elmondja, hogyan rombolhatják le pillanatok
alatt a z generáció tagjai egy cég márkáját, ami mögött akár több tízévnyi
munka és pénz befektetés áll. „Nyilvánosan közzétett vásárlói panasz, bojkott,
trolltámadás, márkarombolás? Az új fogyasztók pillanatok alatt éles kritikával
lépnek fel és gyorsan elpártolnak cégünktől, ha valami nem tetszik nekik. Nem a
vállalattól kérdeznek, nem az ügyfélszolgálatnak panaszkodnak. Hangjuk messzire
hallatszik, a közösségi médián keresztül felnagyítva pedig komoly anyagi és
reputációs károkat okozhat akár egyetlen elégedetlen vevő. Mit tehetünk
hírnevünk megóvásáért? Az előadás az Y és Z generációs fogyasztók megváltozott
vásárlói magatartásával kapcsolatos krízishelyzetek kezelését mutatja be.”
–mondta Vas Dóra.
Ilyen és ehhez hasonló izgalmas témákkal találkozhatnak
a dél-dunántúli vállalkozások a 2019-es Big Marketing Day-en. A szervező RG
Stúdió elsősorban azokat a cégvezetőket, vállalkozókat várja az eseményre, akik
nyitottak a friss tudás iránt és szeretnék azt naprakésszé tenni az idei
céljaik elérésének érdekében.
KOMMENTEK